Індивідуальний план роботи
під час карантину
на період з 18.05.2020 по 22.05.2020
вчителя 1 класу Боднар Антоніни Миколаївни
Дата |
Тема уроку |
Час роботи |
Практичне завдання |
Електронний ресурс |
|
3. |
|
Українська мова Вправляння у правильному та виразному читанні різних текстів. Запис слів, речень та текстів відповідно до опрацьованих правил.
|
11.00 11.30 |
Читати текст, відповідати на запитання, переказувати. Повторити на які питання відповідають слова назви предметів. Списати речення, творче списування. Придумати і записати речення. |
|
1. |
19. 05 |
Українська мова. Послідовність подій у тексті. Дослідження значення слів. Аналіз звукового складу слова. Запис слів, речень, текстів.
|
9.00 9.30 |
С. 60 прочитати текст, списати 1 -3 речення.
|
|
1. |
20. 05 |
Українська мова Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді на тему влітку.
|
9.00 9.30 |
|
|
1. |
22. 05
|
Українська мова Вправляння у виразному читанні різних текстів. Повторення опрацьованих правил. Письмо під диктовку.
|
9.00 9.30 |
С.61 прочитати та переказати текст. Написати під диктовку другий абзац.
|
|
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Час роботи |
Практичне завдання |
Електронний ресурс |
1. |
12. 05 |
Українська мова. Вправляння у правильному та виразному читанні коротких текстів. Вправляння у правильній вимові слів (тематика тижня) Запис окремих слів та речень. |
9.00 9.30 |
Буквар (2 ч.) с. 47 -48 Зошит с. 63 |
|
2. |
13. 05 |
Українська мова Вправляння у правильному та виразному читанні коротких текстів. Аналіз звукового складу слова.Запис слів речень, текстів. Повторення опрацьованих правил. Списування з друкованого тексту. Письмо під диктовку.
|
9.00 9.30 |
С. 55 Зошит с. 64-65
|
|
|
15. 05
|
Українська мова Виразне читання тексту. Аналіз звукового складу слова.
|
9.00 9.30 |
С. 56-57 Зошит с. 66-68
|
|
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Час роботи |
Практичне завдання |
Електронний ресурс |
1. |
04.05 |
Українська мова Виразність мовлення Вправляння у правильному та виразному читанні різних текстів, наголошуванні слів. Аналіз звукового складу слова. Запис окремих слів та речень.
|
11.00 11.30 |
Буквар с. 22 |
|
2. |
05.05 |
Українська мова. Вправляння у виразному читанні віршів. Рима, ритм, настрій у вірші. Послідовність подій у тексті. Дослідження значення слів. Правила оформлення діалогу на письмі. Запис слів, речень, текстів.
|
9.00 9.30 |
Навчатися виразно читати вірші. Ознайомитися з термінами: рима, ритм і настрій у вірші. Буквар с. 31 (Прочитати вірш, придумати заголовок, відповісти на запитання.
|
|
3. |
06.05 |
Українська мова Вправляння у виразному читанні віршів. Сила і тон голосу, темпоритм при читанні віршів. Емоційний вплив. Списування з друкованого тексту.
|
9.00 9.30 |
Підібрати і прочитати одну дитячу книжку. Розповісти, що таке бібліотека і навіщо вона.
|
|
4. |
08.05 |
Українська мова Складання і запис розповіді.
|
9.00 9.30 |
Скласти розповідь про весну. Записати 4 речення.
|
|
з/п |
|
|