Україна
Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» с.Конищів
23410 с.Конищів Мурованокуриловецький район Вінницька область Тел. 33-4-69
E-mail: kszsh@ukr.net____________________
Наказ
06.10 .2017 року № 162
Про підсумки проведення моніторингу
відповідності рівня навчальних досягнень учнів та
результатів зовнішнього незалежного оцінювання
учнів 11-го класу за 2016-2017н.р.
Відповідно до закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», нормативними та розпорядчими документами Міністерства освіти і науки України, наказу по НВК від 06.09.2017 року №148 «Про організацію та проведення моніторингових досліджень та контролю за навчально-виховним процесом у 2017-2018 навчальному році» проведено моніторингове дослідження відповідності результатів річного оцінювання учнів та державної підсумкової атестації з української мови, математики, історії України, біології, англійської мови, географії та фізики за 2016-2017 н.р. Дослідженням було охоплено 11 учнів 11-го класу.
Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 20.10.2016 №1272 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році» (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2016 №1696) випускник мав право обрати математику або історію України для складання ДПА у формі ЗНО незалежно від профілю навчального закладу, українську літературу, іноземну мову, історію України, математику, біологію, географію, фізику або хімію для складання ДПА у формі ЗНО за власним вибором. В 2016-2017 н.р. учні 11-го класу навчалися за універсальним профілем.
В результаті дослідження встановлено
1.Результати річного оцінювання учнів 11-го класу з української мови за рівнями достатній – 2 учні, високий – 2 учні .
Результати державної підсумкової атестації у формі ЗНО з української мови за рівнями середній – 2 учні, достатній – 1 учень, високий – 1 учень
Гістограма 3 показує у порівнянні результати річного оцінювання учнів та результати ДПА у форматі ЗНО з української мови. З даної гістограми видно розбіжність в оцінюванні на таких рівнях: середній (0% - річна, 50% - ДПА), достатній (50% - річна, 25 % - ДПА) високий (50% - річна, 25% - ДПА).
Учні допустили помилки у завданнях на встановлення відповідності та власним висловленням – немає повного розкриття теми, не навели аргументи та не зробили висновки.
2. ДПА з математики у формі ЗНО здавав 1 учень, який показав середній рівень. Результати річного оцінювання – алгебра – 10, геометрія – 10.
3. Результати річного оцінювання учнів 11-го класу з історії України за рівнями високий - 3 учні, достатній – 1 .
Результати державної підсумкової атестації у формі ЗНО з історії України середній - 2 учні, достатній - 2 учні .
Розбіжність в оцінюванні з історії України, яка простежується також на таких рівнях: середній (0% - річна, 50% - ДПА), достатній (25% - річна, 50%-ДПА), високий (75%- річна, 0%-ДПА).
Труднощі виникли при виконанні завдань на встановлення відповідності, правильної послідовності та завдань з короткою відповіддю множинного вибору.
4. ДПА з фізики у формі ЗНО здавав 1 учень, який показав середній рівень. Результати річного оцінювання – 10.
Учень допустив помилки у розрахунках, у завданнях на вибір правильної відповіді, переведення одиниць у систему СІ.
5. ДПА з біології у формі ЗНО здавав 1 учень, який показав середній рівень. Результати річного оцінювання – 9.
6. ДПА з географії у формі ЗНО здавав 1 учень, який показав середній рівень. Результати річного оцінювання – 9.
7. ДПА з англійської мови у формі ЗНО здавав 1 учень, який показав високий рівень. Результати річного оцінювання – 12.
Отже, на підставі вищезазначеного,
Н А К А З У Ю:
1. Визнати роботу вчителя англійської мови Самоляк О.В. достатньою.
2. Керівникам шкільних МО проаналізувати дані моніторингового дослідження відповідності результатів річного оцінювання учнів та державної підсумкової атестації у форматі ЗНО з української мови, математики, історії України, іноземної мови, біології, географії, фізики.
3. Учителям-предметникам забезпечувати об’єктивність тематичного, семестрового та річного оцінювання учнів у відповідності рівня їх навчальних досягнень.
4. Активізувати роботу вчителів-предметників щодо підвищення якості підготовки випускників, озброєння учнів навичками працювати із завданнями у форматі ЗНО, систематичного повторення навчального матеріалу минулих років.
5. Забезпечити дієвість системи індивідуальних занять та консультацій для випускників з питань підготовки до ЗНО та ДПА, проведення різноманітних форм роботи, у ході яких випускники мали б змогу ознайомитися з порядком проведення зовнішнього незалежного оцінювання: уроки-практикуми, уроки-семінари, круглі столи, лекції, бесіди, батьківські збори, класні години, практичні заняття, уроки-презентації, рольові ігри, тренінги.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Гончарук О.В.
Директор НВК Н.В.Дзирук
З наказом ознайомлені: Гончарук О.В.
Самоляк О.В.
Серветник Г.А.
Іванова Л.В.
Бурлакова Т.М.
Чорний Р.В.
Мельник Л.А.