Субота, 27.04.2024, 09:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Конищівський ліцей

Меню сайту
Категорії розділу
Історія школи [0]
Музей бойової слави [0]
Головна сторінка [41]
методична робота [89]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Поради психолога

Особистісно зорієнтований підхід у навчанні грунтується на сприйнятті індивідуальності, самоцінності дитини як носія суб'єктивного досвіду, який складається у неї з перших днів життя. 
Учень має право на особистісний шлях розвитку та вибір засобів навчальної діяльності в межах її завдань.
Учитель, ставлячись до учня як до особистості, дає йому змогу саморозвиватися й самореалізовуватися, враховує його можливості, особливості, здібності.
 Взаємодія між вчителем та учнем має будуватися на основі єдності позицій, бажань, а не вимушеного спілкування. 
Найголовніше завдання вчителя: максимально активізувати внутрішні ресурси своїх вихованців, щоб вони самі могли успішно впоратися з різноманітними навчальними, а в подальшому - виробничими проблемами. 
Дітей слід навчити на оптимальному рівні виявляти свій  інтелектуально - вольовий і моральний потенціал.
Особистість педагога - лише передумова виховання дитини. Трансляція його позитивних якостей відбувається лише тоді, коли він, встановлюючи зв’язки з дітьми, створює й збагачує їхній досвід емоційних переживань.
Якщо вчитель ставитиметься до учня без справжнього інтересу і поваги, у того не буде жодних підстав сприймати себе як особистість.
Щоб зрозуміти учня, його думки, почуття, вчинки, треба брати емоційну участь у стосунках з ним, навчитися відчувати до нього постійний інтерес. 
Позиція безпристрасного арбітра згубна для справи.
Такому вчителю, форми і способи діяльності якого статичні, не змінюються від уроку до уроку, від року до року, сьогодні нічого робити в класі.
Якщо учень не сприймає ваших дій (способів впливу) щодо нього, то це означає лише одне: ці дії не відповідають його особистісним особливостям.
Якщо вам потрібно висловити зауваження учневі, то зробити це слід дружелюбно і з повагою до нього. 
Ваше несхвалення його поведінки в певній ситуації втратить негативний ефект.
Якщо виник конфлікт з учнем, не шукайте способів будь-що утвердити свою правоту. 
Спробуйте знайти взаємоприйнятні шляхи його розв’язання.
У багатьох своїх учнях учитель вбачає однодумців і спільників. 
Досягти професійного успіху вчитель може, лише узгоджуючи свої дії з ними.

Вхід на сайт

"
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz