№
№
п/п
|
Назва заходу
|
Дата проведення
|
Відповідальний
|
1
|
Проведення уроків відвертого спілкування.
«Змінюй в собі негативне ставлення до інших».
«Допоможи собі рятуючи інших».
«Стережись! Бо, що посієш то й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі».
|
Протягом року
|
Класні керівники
1-11 кл.
|
2
|
Години спілкування «Кібербулінг! Який він?».
|
Квітень
|
Класні керівники
8-11 кл.
|
3
|
Конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо – НІ!»
|
Квітень
|
Педагог –організатор
|
4
|
Складання та розповсюдження серед учнів 1-11кл. листівок на тему
«Не стань жертвою булінгу»
|
Квітень – травень
|
Педагог –організатор
|
5
|
Написання есе на тему: «Як довіряти і бути вдячним іншим»
|
Травень
|
Вчителі укр.мови
|
6
|
Перегляд відео, презентацій
«Булінг в школі. Як його розпізнати», «Кібербулінг або агресія в Інтернеті: способи розпізнання і захист дитини»
|
Протягом року
|
Класні керівники
1-11 кл.
|
7
|
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
Вересень
|
Адміністрація НВК
|
8
|
Всеукраїнський захід «Урок»
|
Протягом року
|
Адміністрація НВК
|
9
|
Засідання учнівського самоврядування на тему «Не допускай насилля над ближнім»
|
Травень
|
Педагог –організатор
|
10
|
Проведення загальношкільних батьківських зборів на тему «Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала його жертвою».
|
Протягом року
|
Адміністрація НВК
|
11
|
Година спілкування - «Змінюй в собі негативне ставлення до інших».
|
Протягом року
|
Класні керівники
1-4 кл.
|
12
|
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»
|
Протягом року
|
Класні керівники
8-11кл.
|
13
|
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків
|
Протягом року
|
Педагог –організатор
|
14
|
Заняття з елементами тренінгу « Протидія боулінгу в дитячому середовищі»
|
Жовтень
|
Класний керівник
10 класу
|
15
|
Усний журнал « Булінг у школі : чому українські діти такі жорстокі?»
|
Травень
|
Класний керівник
10 класу
|
|
|
|
|
|
|
|
|